Ozl3434 Kızlar selam 36 haftamıza giriyoruz. Durumlarınız neler, hareketler nasıl benim can acıtan toplanmalar ve kaburgama ittirmeler var ama bazen durağan oluyor bazen çok hareketli.dogum zamanınız belli mi hamilelik nasıl gidiyor 🧿
Gokce_ Ozl3434 aynı durumdayız canım çok sık idrara çıkıyorum birde kasık ve bel ağrılarım var bakalım bir kaç gün sonra gideceğim kontrole inşallah
Muhammedim0125 Ozl3434 aynen bebiş topanıyo tekmeliyor ama can acıtmıyor 🧿🦋canım oğlum çok merak ediyorum sağlıkla gelsin ayağı kalkarken bel ve bacak ağrım çok oluyor magnezyum imdadıma. Yetişiyor artık daha da ağırlaştım nefes nefese kalıyorum ha bide çok tuvaletim geliyor gece su içmeden yatıyorum kalkmamak için 😂😂
mavera Ozl3434 36 haftalığım mide yanması ve sık tuvaletim oluyo biraz zorluyor ama sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Ozl3434 Gokce_ bende aynı tuvaletten çıkamıyorum bile yapıyorum kalkıyorum sanki hala çişim var gibi bel ağrılarımı saymıyorum bide boynuma biri bastırıyormuş gibi oluyor bazen nefesim kesiliyor
Gokce_ Ozl3434 hayırlısıyla inşallah alalım kucağımıza normal mi görünüyordu senin canım ? Belli mi doğum şeklin
Merve3333 Hasderluna benimde 😞en üst özel belgemin iki yan kemiği. Agrilarim cok artıyor nefesimi bile zorluyor.simdiden cok uykusuz kaldı bedenim yıprandığımi hissediyorum
Essem Bayanlar ben de 36 haftaya girmek uzereyim dün ve bugün tereyi sanırım biraz abarttim zararli oldugu yazıyo nette cok korkuyorum ama bilmiyordum bu durumu 😥
Ozl3434 Essem kuzum tereyi bilmiyorum hiç karşılaşmadım daha önce böyle bi durumla doktorunla görüş istersen
Tlaynz12 Ozl3434 kızlar sabah 9dan gece 12ye kadar oynamasını say dedi doktorum 12 den asagı olursa almak zorundayım dedi bugün gittim eşinde çürüme başlamış 35 haftalık gözüküyor halbuki ben bugün 37 haftalık oldum 2700 kg
Ser_mus_zey Bende 36+3 üm nefesim daraliyo bide tuvalet var tabi yakinda tuvalete koltuk koyup orda oturcam 🤭 biran ince gecsin gunler gelsin istiyorum bu olaylardan sag salim cikalim evimize gelelim insallah az kaldi
SaadetMurat Ozl3434 ben de 35+3 üm ve bebeğim altı haftadır hep yan duruyor poposunun üstünde. yarım cm kadar da açıklığım var doktor sezaryen gibi büyük ihtimal dedi.Sizin bebekleriniz ne zaman döndü?
Ozl3434 SaadetMurat benimki baş aşağı pozisyonda ama henüz çatı muayenesi olmadım açılmam var mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Hasderluna Merve3333 aynı durumdayız kendi kendime diyorum bu halde nasıl doğururum çatala bile çıkamam bu ağrılarla 😅