18+6 yız biz. Doğum eylül 1 tahmini. Herkes erken erken demiş ama ben başladım valla alışverişe. Kıyafetleri banyo malzemeleri kamerası ateş ölçeri şampuan seti biberon seti falan aldım. Büyük olanları sona sakladım. Anne yanı , ana kucağı , bebek arabası kaldı.