Ben de bugün 15+1 oldum. En son 11+5′de ikiliye girmiştim. Detaylı ultrason için Aytül Çorbacıoğlu’ndan 21 Mayıs’a randevu aldım. 21 Mayıs’a da daha 6 hafta 3 gün var. Bu hafta gitsem mi diyorum ama çevremdeki herkeste sorunun yoksa gitme diyorlar. Sorunum hissettiğim yok ama eğer varsa(Allah korusun) hissedemediğim sorunları ne yapacağım onu bilemiyorum.