Bende 11haftalık oldum …ilk hamileliğim ancak migde bulantılarımdan yemek yiyemiyorum..virüsten önce her gün hastanede 3serum yiyordum ,ama fayda vermiyordu …sonra akupunktura başladım rahatladım derken virüs yüzünden yarım kaldı şimdi ne yapıcam bilmiyorum …uyku bile uyuyamıyorum😔