Fulyag hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah ben de 3+2 de öğrendim 7,54 beta ile 🙈 şimdi 4+4 olduk bnm kızım var 8 yaşında sonra 2 hamileliğim kalp durmasıyla sonuçlandı pıhtılaşma çıktı şimdi iğne kullanıyorum perşembe günü ilk randevuya gideceğim inşallah hem korku hem sevinç hem burukluk hepsi bir arada bizde de