mirayfth yakınlıktan değil canım şuan bizim için heryer tehlikeli gebeler de çok büyük risk altında o yüzden çok çok dikkat etmemiz lazım 🤲 yani RABBİM kısmet ederse normal istiyorum henüz doktorumla konuşmadık doğumu ama tabi sıkıntı olursa doktorum sezeryan derse riske atmam karşı değilim sezeryane. Sen nasıl istiyorsun canım normal mi sezeryan mı ?