Zeynep09 ben 20'li haftalarimda gribal enfeksiyon yuzunden kullandim. Bu ilaci size doktorunuz yarar zarar iliskisini goz onunde bulundurarak veriyor. Cevrenizdekilerin doktorunuzdan daha mi guvenilir ve bilgili sizce? Endiseniz cok normal ama o enfeksiyonun vucudunuzda ilerlemesinin bebeginize zarari kat kat fazla. Supheniz varsa baska bir doktora danisin, cevrenizdekilere degil. Kimsenin kafanizi karistirmasina ixin vermeyin. Allah saglikla bebeginizi kucaginiza almanizi nasip etsin insallah. Gecmis olsun.