minikinannesi_ hayır neden öyle hissediyorsun ?? Sen hamilesin can taşıyorsun karnında büyüyor vücudun değişiyor haliyle bazen kendini halsiz ve iyi hissetmemen gayet normal. İnan ben yerimde dönerken bile zorlanıyorum bende 6 aylık hamileyim eşim tutup cekiyor beni ondan destek alıyorum. Kalkarken filan o kaldırır. Normal şartlarda bende üzülürdüm hanı donemiyorum bile diye cunku ben oyle yardım almayı fazla seven biri değilim herseyi kendim yaparım ama bu durumda ne yapalim bacim
hamileyiz yanı. Senin esinde anlayisli olması lazım lafını yaparsa sende cevabını ver. Çocuğunu taşıyorum vücudum değişiyor hormonlar değişiyor eskisi gibi değilim. Eskiden hep yapıyordum sana hazırlıyordum ama suan gücüm takatim yok de sende bana destek olm. Yardımcı ol de. Cevabını ver vermedikçe üstüne gelir. Ay sinir oldum sabah sabah 😃🥴