Emirbebek Serife3304 ben normal doğum yaptım çok zor imkanın varsa sezeryan yap gelen hemşire gelen ebeler Altan çok muayene etti aşırı derecede zor normal doğum suni sancı verdiler 2 gün anca doğdu baya dikişimde var
Serife3304 Emirbebek ben de çatı muayenesine göre karar vericem eğer doktor zorlanırsın derse sezeryan isticem bebeğin kafa çevresi de biraz geniş çıkıyor zaten bakalım bebeğim için en sağlıklısı hangisiyse o olsun illa normal olsun diye bi ısrarım yok