Henüz çatı muanesi olmadım ama açıklık için defalarca muayne oldum. Önemli olan sakinliği koruman ve doktora güvenmen. Aciklik vardı 22. Haftamda doktorum alttan muayne edeceğim dedi ben sanıyorum 2miz olacağız sadece beni odadan odaya götürdüler doğumhane odasına gittik çatal dediğimiz yere çıkardılar bir ortu serdiler önce 1 kişi sonra 2 3 4 derken uzman geldi bakıldı bakıldı indiğimde rengim mosmor olmuştu utançtan bakanların hepsi erkekti birde tuhaf bir duygu sonraları bu duyguyu aşıyor insan. 37. Haftada da kendi doktorum muayne etti sanki hergün gösteriyormuş gibi rahat davrandım. Sen rahat olunca doktor da rahat oluyor. Inşallah bu korkunu yenersin.