Zeyn7 valla böyle diyenlerden bende çok sıkılmıştım. 4 haftalıkken farkedip gittim doktoruma. Oo ne çabuk geldin ne göstericem sana şimdi dedi güldü:) ama yinede kırmayıp alttan baktı. Keseyi göremedi tabi. 1 ay içinde 2 hafta arayla iki kere daha önce kese daha sonra kalp atışı için alttan baktı. Hiç tereddüt etmedim. Doktorum yaşını almış tecrübeli biri.O zararlı görmüyor da millet ne çok şey biliyor. Şuan 14 haftalığım. Çok şükür sağlıklı bebeğim🙏🏼 Korkulacak birşey yok.