Kızlar 7+2 yiz kalp atışı icin gittik doktorum üstten göremedi rahim çok geriye dönük dedi alttan muayeneyle kalp sesini duyduk çevrem niye alttan baktırdın ilk üç ay cok sıkıntı o bu dediler korkuttular muhtemelen bir dahakine yine alttan olucak diye düşünüyorum cidden alttan bakıp düsük yapan varmı ya