derinseda simsekkiz8 benmde 9 nisandı 7 nisana aldı doktorum 38+0 oluyo tam erken değildir umarım 😞 sizinkini niye erteledi
KubrAbdullahh derinseda canım erken bence ya banada dedi 38+5 de alalım die kabul etmedm sanki bebegimn yuvasını bozcakmışım gibi hissettm en azından 9 ayın doldurmasını bekle
Feyzarana Bizim.daha 36 hafta çarşamba kontrol var gidince belli olurmu blmiyorumki sezeryannolcaknilk kizimda sezeryandi
Ozlemooo 37+4 bugün salı günü kontrolüm var 🙏🏼🌸 37 den itibaren bebekler gelişimi tamamlamış oluyor ama ne kdr içerde durusa okdr iyi arkdslar ben normal doğum istiyorum bekliyorum inşallah bşsarabiilirim🙏🏼😞
Mujgan11 Ffulyalkan benimde yarın kontrolüm var bende en son 2ayın 27gitmiştim çok geç degilmi birde yarın
Mrvkrts Benimde 37+5 ilk gebeliğim normal Doğum istiyorum inşallahta öyle olur rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın kızlar sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı tek dileğim bu 🙏🤰
Bhralsnck 15 nisanda benimde 37+3 oluyor kontrol verdi çocuk kendini kanala zorlamış birde idrarda protein çıktı tansiyonum hep yüksek 15lerde falan düşürmeye çalışıyoruz yoksa erken alırız dedi bende normal Doğum istiyorum hayırlısı artık 😢😢
Haggirl Bnm de 35+6 yarın kontrolüm var. Sezeryan tarihine karar vericez . Ama biz 23 nisan istiyoruz 😊 bakalım herşey yolunda giderse hoca olabilir demişti 🥰