Kızlar artık dogurmak istiyorum ya cok zorlanıyorum cok
Birde ne kadar erken olursa o kadar iyi diye düşünüyorum (virüsten dolayı) kasık agrısı ve bacak arası agrılarım var ara ara mide bulantım oluyo ama yok yok yok gelesi yok bu kızın.
Sizler dogumu ne başlatır yada tetikler bilenler soylesin gidip suni ilerde başlatmak istemiyorum 🤦♀️🤷♀️