Nslhnakn dün randevu esnasında idrarımı çok tuttum artık göbek deliğimin oradan bakıyor doktor oraya her dokundurdugunda canım nedensizce çok acıdı. Sorduğumda hep sertleşme ve toplanma oluyor dedim doktor bebek artık büyüdü içeride geriliyor dedi normal olduğunu söyledi zaten bebek içeride büyüdükçe tabiki canımızı acıtacak bu tarz şeyler bence normal