Ponciginannesi_ bende o gün temizlik yapmıştım çamaşır suyu kullanmıştım. 10 dk bi sertleşmeye başladı doktora söyledim zaten şeker yükleme için gidecektik. Oda nst ye bağladı sancı yok ama kendini artık yorma son trimesterde ağırlaşabilirsin dedi. O gün aşırı korkmuştum erken doğacak diye. Kaç gündür yormuyorum kendimi günde 1 bile toplanmıyor diyebilirim şuan rahatız. ev işinide dinlene dinlene yapıyorum eşimde yardım ediyor sağolsun