Hazalbuk daha önce benim gibi çok deşen oldu hatta böyle sizin gibi sorup sonra ben biliyorum havalarına girenlere çok post açıldı girde onları oku azıcık öğren hem suçlusunuz hem güçlü sinirinzi bozcak bişey yapmadım aksine siz sinir bozucusunuz hem soru sordunuz hemde herkes size 15 haftada bunun mümkün olmadığını sadece kıpırtı hissettiğinizi söyledi zaten buda bana yetti madem yalan söylemiyoruz o zaman bazıları benim bebeğimin hareketlerini daha iyi biliyorcasına yorum yapmicaktınız. Şimdi bi düşünün ben burda ki herkese soru sorucam sonra istemediğim cevapları alınca dicem ki, bazıları benim bebeğimin hareketlerini benden iyi biliyor falan git doktora o zaman kardeşim bizim elimizden bu geliyor tövbe ya. Sizin gibiler yüzünden çok post açıldı biz doktor değiliz o bu diye bi tek ben çıldırmıyorum merak etmeyin diğer annelerde böyle tepkili böyle şeylere