Hazalbuk ben bebeğimi 16.haftada seyirme şeklinde hissettim. Ondan önce de sizin dediğiniz gibi sırt üstü yatınca sertlik oluyordu, sanırım bebeğimdi. Çünkü şuan 22.haftadayım, sırt üstü yatınca yine aynı şey oluyor. Erken doğumla bir ilgisi yok, muhtemelen sizin bebeğiniz ☺️
Erken hissedip hissetmemek konusu da kişinin vücut yapısıyla, karnın yağ tabakasıyla ilgili ☺️