Deletedmom137 canım benm 35 haftalarımda olmuştu gece uyuyodum sabaah uyanıp ayaga kalktıgımda üstümde ıslanıyodu tuvalete gidyodum idrarım bityodu ayaga kalknca yine gelyodu dedign gibi su gibi avuç kadar falan korktm doktora gttm doktor dedi suyun çok güzel su olcagını sanmyrm alttan muayene yaptı dotkor yaparken yine geldi evet su gibi bişey gelyo sonra turnosol kagıdı koydu rengi dönmedi fitil verdi geçti dedi akıntıydı demekki her hafta doktora gdyrm suyumu kontrol edyor sende baktr suyuna sızıntı falan olur Allah korusun