kartanesi26 canım bende araştırmaya gittim bi kere normal de eskişehirde yapacaktım doğumu geri eşimin işi yüzünden yozgata gelmek zorunda kaldım ama kararsizim şimdi sorguna göndermişler şehir hastanesindeki doktorları oraya gidecem haftaiçi bide ben bi doktor bulana kadar doğurmam inşallah