Ben kullanıyorum,gittiğim doktor tamamen önlem amaçlı bu gen testini istedi. Hiç düşüğüm yok ve olayın ciddiyetini başta anlamadığım için test pahalı diye yaptırmak istememiştim. Eşimin zoru ile yaptırdık ve genlerimde heterozigot bölünme varmış. Bu durum bebeğin beslenmesine engel oluyormuş ve düşüğe sebep oluyormuş. İyi ki yaptırmışım diyorum,yoksa acı bir şekilde öğrenecektim bu durumu ve neler okudum. Beş aylıkken bebeğini kaybedenler olmuş çok üzücü rabbim kimseye yaşatmasın. Oksapar aynı etken maddeli ismi farklı sadece kullanıyorum doğuma kadar kullanacakmışım. 8+4 şuan umarım bebeğim sağlıklıca büyür. Göbekten yapıyorum acıyor ama alışacağım inşallah