nurrrr17 bende bir düşük yaptim onun icinde veriyorlarmis ama verse basta verirdi bana 40 tame fln kullandim 40 tane kaldi dogumada 22 gun var kilon icin veriyorum dedi bana dedigim gbi iyi bir aciklama yapmadiki bana neden verdigini bende bilmiyorum kan pihtilasmasida var demedi bana perşembe gittigmde doktora soracagim artik balalm ne diyecek