Minikkusum_ rennie nin tableti işe yarıyor normalde doktorlar gaviscon veriyor ama tadı iğrenç olduğu için ben içemiyorum rennie naneli şeker tadında kıtır kıtır yiyorum ve baya bi bastırıyo soğuk süt ılık süt elma maden suyu bilmem ne denemediğim hiç bi şey kalmadı en son bu iyi geldi