İlk hamileliğimde son aylarımda başlamıştı bu yanma ama bında 20 haftada başladı şu an 23 haftalık olduk çok zor bi durum şu an uyanım olma sebebim mide yanması hatta biraz önce o kadar çoktu ki yanmam oturup ağladım sonra 2 çorba kaşığı gaviscon içtim biraz rahatladım ama hala yanıyor kökten çözümü yok mu bunun kafayı yiyecem 😣