Dilaylay1 Merhabalar 11+1 olduk ama kusmaya ve gaz problemlerim devam ediyor sizler nasıldınız 11.haftanızda ve sonrasında daha iyi olan oldu mu ? paylaşırsanız bana bir umut olur 🥰
mmylmz Dilaylay1 11+5 im gazdan ölücem sanırım mıde ekşımesı ne yersem felaket bır durum hazmolmuyor. hıc midem bulanmadı kusmadım 3 aysan sonra kusarsam şaşmam
Dilaylay1 mmylmz Allahım yardım etsin o kadar iyi anlıyorum ki seni mide ekşimesi bende de oldu eşim salatalığı kesip verdi ağzımda beş dakika emdim durdu iyi geliyormuş deneyin isterseniz ama yemeyin
Dilaylay1 Bogurtlen Allah yardım etsin çok zor benim 6. Haftada başladı tam gaz devam ediyorum umarım geçer 🙏
Dilaylay1 Bogurtlen Allah yardım etsin çok zor benim 6. Haftada başladı tam gaz devam ediyorum umarım geçer 🙏
Zynbgvn Dilaylay1 bende bugun yeşil limon oldum maalesef benimde devam ediyor aşırı koku hassasiyeti mide bulantıları su dahi içemiyorum ama dün taze zencefil aldırdım eşime ve kaynatıp cay gibi ictim cok rahatlattı şimdi tekrar yapacağım
Dilaylay1 Zynbgvn Allah kolaylık versin zencefil hiç sevmiyorum kokusundan nefret ediyorum keşke içsem bende iyi gelmesine sevindim
mmylmz Dilaylay1 nanada kurufasulye ıyı geldı deneyın cıg olarak hap gını yutacaksınız. sınırden ağlıyorum artık akşamları. hıcbırsey yemezsem kesınlıkle ekşimıyor. ama yemedem nereye kadar dayanıcaz. soda limon ve kırmızı elma tek ıyı gelen şey canım
Ozgee0761 Dilaylay1 oo ben 5 aylik olcam hala devam =) anlasilan zor hamilelik seninkide ben cok zod geciriyorum ama 4 aya kdr bulantidan kapiya cikamiyordum herseye bulanti yasiyordum sukur simdik daha iyi.. 4 aydan sonra istahin acilyo ve bulanti normallesiyor
Dilaylay1 Ozgee0761 Ya gözüm korktu inşallah şeninde geçer 3. Aydan sonra hemen geçmesini diliyorum 5 ay çok uzunmuş 😫
Ozgek mmylmz aynen canm bende öyle sade makarna peynir zeytin ekmek elma iyi gelıyor ne yersem hazmetmiyor midemde ağri oluyor
Asl_93 Dilaylay1 canım benim 13. Haftam gibi bitmişti diye hatırlıyorum hiç bi şey yiyemiyordum kuru ekmek yiyip soda içip evde yürüyordum hep 😔 rabbim yardımcın olsun inşallah yakın zamanda geçer şikayetlerin
Pnr-omr 5.haftada mide bulantım başladı bugün 11+5 halla mide bulantılarım ilaç kullanmama rağmen ara ara devam ediyor inşallah bir an önce geçer diye dua ediyorum
Tontinimontin 11+3 benimde tek problemim bazen kasıklarımda basınç olması ve aşırı yemeklerden sonra şişkinlik