UrasEgeninannesi Ireem7 O salgı normal oluyor ama insan tereddüt ediyor yinede. Gitmişken söylemekte fayda olur.Yazarım tabiki :)
Ireem7 UrasEgeninannesi teşekkür ederim. Peki aşağıda olması normal mi ne zaman çıkar doktor biraz beni korkuttu bol bol yat dedi
Anneolacagimben Ireem7 bende hissetmedim düşük riski başlarda vardı 25 gündür gitmedim Dr a bilmiyorum şuanda ne durumda
Ireem7 Anneolacagimben düşük riski başlarda vardı benimde geçti şimdi tekrar aşağıda diye öyle söyledi doktorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🙂
Rabia9461 Ireem7 benim yarın muayenem bende sorup yazarım ama denilen gibi salgılanan hormonlar nedeniyle akıntı oluyor
Ireem7 Rabia9461 teşekkür ederim canim hafif sarıya dönük olması beni endişe ettirdi inşallah normaldir hepsi 🤲🙂