Rabia9461 17+3 üm. Allah nasip ederse oğlum olacak🤰🏻 henüz hareketlerini hissedemiyorum bu durum normal ama insan sabırsızlanıyor üzülüyor bi nebze de olsa. Bende mi problem diye düşünmekten edemiyor hamilelik psikolojisi 🙈 kuyruk sokumum çok acıyor belim . Birde akıntım oluyor yoğun beyaz ve hafif sarı renklerde. Perşembe günü doktora gidicez bakalım 🤲🏻❤️ Midemiz de yanıyor bir de 😅