39+4 teyim bu sabah 9 10 gibi belden giren sancılarla uyandım hala takip ediyorum ortalama 10 15 dk arayla 15 20 sn süren dalgalar geliyo. Nefesle kontrol altına almaya çalışıyorum sanırım doğurcam su nişan VS gelmedi henüz o yüzden hastaneye mümkün olduğunca geç gidicem inşallah. ☺️ duanıza ve motivasyona ihtiyacım var. Şimdilik sadece heyecanlıyım 😌