Tubayuksel imkan ve zaman olduktan sonra bolu da hiç yoktan iyidir gerçekten peki doğum zamanı ne yapacaksınız o zaman çağsu da doktor olmazsa mecbur araştırma ya da devlete gideceğiz haftanızı bilmiyorum ama bu sürece denk gelecekse hastaneler doğum için bir tedbir almıştır herhalde diye umuyorum