Sny_hkn10 Mehmet bey çok yoğun halada acil bişey olduğunda doktorumuz yok denildi şükrü bey de ayın 23 ne kadar da hala randevu yok yani gelmicek bence erteliyolar sürekli bişey var sanki, Mehmet hocada belirsiz bende çok bunaldım artk bu belirsizlikten o yüzden Bolu çağsu dan arzu hanıma randevu aldım benim için zir olcak çünkü gurbetteyim gelen olmicak galiba yanıma kızım var 4 yaşında ne olcak bilmiyorum