ayazmoms41 ben evlendikten sonra muayane olmaya gittiğimde doktorum yapmıştı. Hemde rutin kontrol olsun istemiştim. Bişey hissetmemiştim bile. Şimdide doğumdan 3 ay sonra tekrar alıcaz dedi. 20 ile 30 yaş arasında 3 yılda bir alınsa yeterliymiş. 30 ile 40 yaş arası senede 1 kere alınması gerekiyor dedi.