Zehra333 kopyalamıştım canım buraya bi türlü yazamayınca özelden gönderirim diye,kopyalıyorum tekrar
canım,öncelikle rüyadan amel olmaz ama çok düşündüğün için görmüş olabilirsin🌸ümmü sübyana gelince bunu yıllar önce anneme demiş bir hoca annem bebeğini kaybettikten sonra,kızlarında da olabilir demiş anneme muska falan yapmış annemin 3kızı olmuş sonra,ablamında çocuğu olmuyordu hemde 10yılı geçmişti tüp bebekler tutmuyordu sonra annem bunu anlattı ablam hocaya gitti ümmü sübyan var dedi hoca ve muska yazdı okunmuş su yaptı falan ablam tüp bebkle ikizlerini kucağına aldı 41gün önce çok şükür,neyse benim 2evladım var oğlum doğduktan sonra hep ağlıyordu emzireceğim zaman ağzını açmıyordu denize düşen yılana sarılır misali gitmediğim doktor kalmadı ve aynı hocaya gidelim dedi annem inanmayarak gittim o da ümmüsübyan var sende de dedi çok ilginç ama ben sağlıkla doğurdum dedim sütüme geçmiş neyse o günden sonra emmeye başladı gerçekten ilginç yaa🤷🏻♀️3.bebeğe hamile kaldım 10haftalık kalbi durdu sonra kimyasal geçirdim aklıma yine o hoca geldi ona gittim sübyan muskası yazdı hamile kaldım tekrardan şu an sıkıntı yok çok şükür 19haftaya geldim,canım aslına bakarsan benim aklıma yatmayan şeylere inancım yoktur ve hayatımda hoca hacı muhabbetlerine inanmazdım fakat bu durum bu şekilde başımızdan geçti,hala aklım almıyor ümmüsübyanı biraz araştır istersen🤷🏻♀️