dentem61 Hatice9287 benim açılmam dan çok sancım var oyüzden doktor da öyle dedi ne zaman ne olacağı belli olmaz uzaksın göndermeyelim kafasında diye göndermedi sanırım hala devam eden sancım var durmuyor zuluu
Ummeer dentem61 canım Allah yardımcın olsun sabır dayanma gücü versin sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗🤲
Krkas-turan76 dentem61 Bende 37 haftaligm benimde açılmam 3 cm 4 e yakın sancı da var mudahele edildi 2 gün yatış yapıldı daha sonrası eve geldik şuan evde bekliyorum hastane ortamından korktuğumdan dolayı