Caglayasin Ips81 benim doğum ücreti 2700 3 bin arası dedi doktorum üstelik özel cliniğe gidiyorum hastane bile değil
Bhrsmh Ips81 ciddi misiniz 😮 sanirim o hastanede çocuğun anne karnindaki bütün tahlillerini testlerini yapacak doguma kadar o parayla 😀
Ips81 Caglayasin sizinki yine dogum fiyati 😉 test icin talep edilen fiyat bana cok pahali geldi. Dogum icin 8-10 bin arasi dediler bana özel hastanede
ipek-smr Berkefatma bence çok fazla vermişsiniz sonuçta her yer de aynı sonuçlar veriliyor makul bi yerde çıkartıp doktorunuza verebilirdiniz bakması için tabi durumunuz iyiyse bilemem
Berkefatma ipek-smr heryer aynı sonucları vermıyor malesef perınatologa gıtmek lazım ayrıca ense kalınlıgı burun kemıgı ölcümü vs hersey sadece kan alıp bakmıyorlar oyle olsa tabııkı fazla tercıh meselesı netıcede
ipek-smr Yenianneadayi2208 hiçbir doktor öyle bakmamalı ben de özele gidiyorum eltim de 3 ay önce gitti 120 verdi sizin bu saydıklarınızın hepsini o doktorda yapmış tek tek organları göstermiş Bilgi vermiş sadece biraz doktor araştırmak lazım
ipek-smr Bhrsmh canım tüp bebekse bu kadar hassas olman gayet normal için nasıl rahat ediyorsa öyle yap 100 lira eksik verip başka bir yerde yaptıracağına ilerde allah yaşatmasın pişmanlık yaşama şuan hak verdim bu kadar üzerinde durmana
Ozz10 Valla fiyat gayet iyi bence. Kozyatagında özel bi hastanede 740 liraya ikili test yaptırmıştım. Kan+ultrason
Bhrsmh Ozz10 o zaman gayet iyi aynen canım, zaten anladim ki istanbulda ki fiyatlar bu normal yani demek ki, olsun yapacak birsey yok saglikli olsunlar da artik gerisi onemli değil