sukranaslier hayırlı olsun şimdiden 🤲🏻
hemşirelere verdiğim 10 lu set vardı içinden
kısa kollu çıtçıtlı bady
çorap
pantolon
üst
eldiven
şapka
battaniye kullandılar geri kalanını bana geri verdiler bebek bezinide ben koymuştum içine onu kullandılar
altını zaten çok fazla değiştirmek zorunda kalmazsınız yanınıza yinede 15 adet bez alın 2 gece kalırsanız ihtiyaç olabilir
ben çıkış takımıyla ilk gün kaldım ertesi günde bir takım giydirdim siz isterseniz bu şekilde 3 takım alın yanınıza ne olur ne olmaz ekstra pantolon ince kalabiliyor sadece alt pantolon ekleyin 2 tane üst üste giydirirsiniz
banada 2 gece yatışlı bu fiyat dendi ama yatırmadılar hastane yoğun bu aralar herkes oraya yönlenmiş sizide yatırmazlar bence durumunuzda bi aksilik olmazsa