sukranaslier bu bilgiye nereden ulaştınız acaba ?
bebegimm16 ben 3 gün önce oradaydım canım kadın Doğum çocuk bölümünde hiç birşey görmedim gayet normaldi hersey ayrıca karantina durumu olsa bile o bölmden ayrı yerlerde tutuluyor insanlar böyle bilinçsizce hareket etmez kimse merak etme aklını kulaktan dolma şeylerle doldurupta bulandırma.