merveugurlu canana bende hiçbir yan etki olmadı eger sancılara dayanamazsan yaptırmalısın bence buna dogum anı eben veya doktorunla karar veririsin belki çok hızlı gelısecek her şey ve yaptırmana gerek kalmıcak ama yaptırsanda söylenen yan etkılerın gorunme oranı çok çok dusuk bende hiçbir yan etkı olmadı
_defnee merveugurlu Epidural bir anestezi çeşidi. Rahima ağzı açılmasıyla bir ilgisi yok. Daha yeni oldum gram da açılmadı. Aynı şeyi sordum doktora ebeye herkese. Doktor alakası yok dedi.
_defnee canana Ben 20 gün önce normal Doğumla başladım Epidural oldum. Sonra Epidural anesteziyle sezeryana alınmak zorunda kaldım. Normal Doğumda kesinlikle Epidural i öneriyorum Harika bişey. Fakat sezeryan da kesinlikle önermiyorum çok kötü.
merveugurlu _defnee benim doktorum kuzenımın doktoru tam aksini söyledi . Ayrıca dr banu ciftcide bu şekılde yazmış girip bakabilirsiniz.
Gijok _defnee kesinlikle katiliyorum epidurali oldum saat 12 de taaa 6 ya kadar dogum olmadi suni sanciyi basdilar valla guzel yani 6 saat sancisizdim ama sonrasinda iki kat sanciyla dogum yapdim 😁😁
_defnee merveugurlu Epidural ilerletmedi benimkini 3 de kaldı. Bende bir yerde okumuştum öyle olduğunu. Doktora sordum alakası yok dedi bana daha 20 gün önce. Banu hanımın bir bakayım Ne demiş. Anesteziyle alakası olacağını düşünürsek mantıken bende anlamlandıramıyorum açıkçası
_defnee merveugurlu Yani belki olabilir benim doktorum kabul etmiyordur ona göre öyle değildir belki bilmiyorum
Gijok canana bende epidural oldum o anlik beni kurtrdi zaten bas veya bel agrisi omur boyu kalabilir die kagit imzalattilar ama o an sancidan ölebilirdim😎o yuzden yapdirdim ve dogumdan beri inanilmaz belim agriyo egil kalk yaparken ozellikle ama pismanmiyim asla gene yaparmiyim evet 🙈😀
_defnee Gijok sezeryana döndüğüm halde bende berbattı. 3 gün öldüm ağrıdan. Yan taraftaki kız benden sonra girdi çıktı Spinal olmuş sanırım hemen kalktı
canana o zaman en doğrusu doğumun gidişatına göre karar vermek 🤣 dayanabilirsem tamamen doğal normal doğum olsun, dayanamazsam uyuşturun beni 🤣🤣