canana beni de öyle korkuttular zorunlu sezaryen oldum bebeğim makat gelişti.yol belde ağrı kalıyor yok bacakta ağrı kalıyor genel ol fln dediler anestezi doktoruyla konuştum onu düşünürsen hepsinde risk var dedi..bebeğimin doğum anını görmek istedim spinal+epidural kombine oldum 1 aylık bebeğim şuan.belim de ağrımadı bağcım da başım da şükürler olsun bünyeden bünyeye fark var..ben hep olumlu düşündüm insanların beni etkilemesine izin vermedim susturdum şimdi de bişe diyemiyorlar şikayetim yok ya olsaydı bak biz demiştik diyeceklerdi başta annem☺️