Ben küvet kova maşrafasını alıcam belki birde askılardan alırım tabi kalırsa 😉 kalite olarakda kaliteliymil bir arkadaşım daha önce almıştı ve çok memkun kaldığını söyledi bende onun tavsiyesi üzerine alıcam doğruyu söylemek gerekirse ben çok fazla kullana biliceğimi zannetmiyorum onyüzden çok palı bir üründe almak istemiyordum a101e gelmesi beni çok sevindirdi ( ben yiyenlerimi büyüttüm 2 ayından sonra hep kucağımda yalnız yıkadım küvvetde yalnız yıkamak çok zor oluyor benim için )