Oznrdnz Humi inşallah öyle olur canım. Tüp bebekle olmuştu ama inşallah bu seferki kendiliğinden olur
Telatabih Oznrdnz merhaba canım evet kimaysal gebelik maalesef 3 defa yaşadım 😞 ama üzülme bu demek oluyor ki gebe kalabiliyorsun
Snszasla Oznrdnz bende yaşamıştım 6 ay önce 151 den 51 e düşmüştü değerim malesef düşünce kimyasal oluyor değer sıfıra inince kanama başlıyor ve atılıyor geçmiş olsun canım rabbim in vardir bi bildiği bende üzülmüştüm ama elden birsey gelmiyor
altn_irm Oznrdnz Evet canım bende yaşadım beta 16 dan 8 e düştü ve daha sonra adet oldum çoğu kadın yaşıyor bunu hemde farkında olmadan hiç üzülme 2 ay sonra hamile kaldım suan 34 haftalığız 😊