DenizEliz bence dış gebelik değil.
Oznrdnz doktora bir görünme de fayda var tabiki ama üzülme genelde arkadı sağlıklıgebelik diyor doktorlar, benimde öyle oldu🙏🏻Canını sıkma hiç. Kanaman da aynı regl gibi oluyor , hatta zaten regl. farklı olmayacak ona da endişe etme.