Gamze12 ayseakcura canım çok saol allah senden razı olsun bu hastane pandemi hastanesi değilmiş muayne ücretleri ve dogum ucretide gebzedekilere göre gayet uygun doğumuma 10 gün var yok hala hastane arıyordum sizin sayenizde buldum
ayseakcura Gamze12 Allah senden de razı olsun canım benim Bi avazda kurtul inşallah benim de 20 günüm kaldı inşallah ❤️ Tertemiz bir hastane
Esensena Gamze12 benim bildiğim bütün hastaneler pandemi hastanesi oldu olmadığına nerden öğrendiniz net bilgimi
Funda_karabas Bende saadet hanıma gidiyorum çok memnunum bu ayın 22 de gidicem ozamana kadar 33 haftalik olucam
busrabusr Ben de Saadet Hanım’ın takibindeyim. Gerçekten çok iyi bir doktor doğumda da kendisiyle birlikte olmayı çok istiyorum. 34+3 üz. Dün kontrolümüz vardı 39lar görmeyiz çok aşağıda bebek ama hiç problem değil dedi şu an bile doğsa hiç problem yok dedi. Bu arada hastanede yenidoğan yoğun bakımda açılmış ☺️
Kiwi12 Esensena normal olduydu benimki canım numara veriyormu bilmiyorum ama instagram hesabından da cevap veriyor
Esensena Kiwi12 çok teşekkür ederimm ayseakcura odaları vs gördünüz mü hastanenin internette falanda yok merak ediyorum
Gamze12 ayseakcura amin inşallah cümlemiz nasip etsin rabbim sizinde çok az kalmış bebisinizi hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲 sayılı günler bu günlerde çok cabuk geçiyor insan stresten ne yapacağını bilmiyor
Kuzey20_ ayseakcura doğumda hastane hizmetleri nelerdir bilgi verildimi fotoğraf çekimi kapı süsü vs hakkında
Aslan07 Kiwi12 dogumunuzu da o yaptırdı mi ? Normal mi sezeryan mi oldunuz? Sanırsam doğuma her zmn gelemiyormus nöbetçi doktor yaptırıyoruz dogumu
Kiwi12 Aslan07 canım bendeyken devlette olduğu için devlette kim varsa o takip ediyor ama ebeler dogurtuyor. Benim kapalı bı ebe dkgurtmustu
busrabusr Aslan07 Evet 47 gün önce doğum yaptım. Doğumum sabaha karşı olduğu için o gün nöbetçi olan doktor Yıldız Hanım doğumh gerçekleştirdi. Çok çok memnun kaldım. Doktorumdan da, hastaneden de, hemşire ve ebelerden de. Özellikle Ülkü ebe❤️
Aslan07 Pendik medipolde doğum yapan anneler buraya goruslerinizi yazar mısınız hangi doktoru tavsiye edersiniz?Doktorunuz doğumuna eşlik ediyor mu? Tlfnla arayınca ulaşabiliyor musunuz?