RuzgarsMommy Gözde canim decavit kullanmaya başlayanlar genellikle iştahı açılıyormuş Benimde 16 dan sonra açıldı decavit kullaniyoru şuan aşırı yemiyorum ama istahim iyi 😘
RuzgarsMommy Deletedmom137 Aaa anladım kuzum Ama 2.trimestre desin artık daha rahatlaman lazim yemek konusunda
Cansutahsin Deletedmom137 ilk 3 ayda bende öyleydim ondan sonra kabak çiçeği gibi açıldım 🤭 Kızın olcak galiba ondandir bu kadar istahsizligin 😑
Deletedmom137 Cansutahsin aynen kız canım kız bebiş zorlu geçermiş gerçekten öyle sanırım bulantılarımın bile daha geçtiğini göremedim🤭
Deletedmom137 RuzgarsMommy valla benim bulantılar bile geçmek bilmedi canım 9 ay kusanlardan olucam bende 😁
Cansutahsin Deletedmom137 geçmiyor 7 aya kadar ablamdan biliyorum hep meyve tüketiyordu canım Allah kolaylık versin 🤲🥰
[silindi] Deletedmom137 5. haftadan beri böyleyim canım hep bitecek diye bekledim ama benim bir türlü bitmedi umarım senin biter 🙏🏻