Kızlar benim ikinci gebeliğim,ilkinin kalbi durdu.Pıhtılaşma sorunu varmı yok mu bilmiyorum iki yada üç kayıp yaşamam lazımmış genetik testi yaptırmak için.Koraspin kullansam mı acaba varsa eğer bunuda kaybetmek istemiyorum,doktorum kullanma dedi fakat eşimde bende sağlıkçıyız kullansam mı tereddütte kaldım🤦🏻♀️