Elifaydogan06 Biz 10 haftalığız anneler ben sürekli limon aşeriyorm tuzlayıp yiyorum yada suyunu içiyorum limon bulamazsam limonlu soda içiyorum var mı benimle aynı durumda olan
Baling Elifaydogan06 canım bizde bugün 10 haftalık olduk,bende limon çok yiyorum mide bulantıma iyi geliyor hem
saramomy Elifaydogan06 bende 11+4 teyim haşır huşur limon yemek istiyorum ama sonra midemi ekşitiyor o yüzden ekşi elmayla falan kandırıyorum kendimi hamilelikten tansiyon problemi çok oluyor sende fazlaya kaçma derim😁
turunculuanne Ben limon yemedim hiç ama limon sıkılmış sodayı aynı haftalarda ben de çok içtim. Hatta suyu bile limon sıkarak içiyordum. Buna zıt olarak bir de hep çilek çekti canım hala da çekiyor ilginç 🤷♀️ 😄
Elifozmen33 Ben de 10 + 5 gunluk hamileyim hic bir sey yiyesim gelmiyor acikmiyorum hic bebis oldugu icin ogunleri cogaltiyorum ama bic yiyesim olmuyor
Elifaydogan06 Elifozmen33 neden ki ? Bulantılarım bitti derlen benim de yeniden başladı bugün 10+5 olduk
Kar_tanesi Elifozmen33 bende 10+6 haftaligim ve sizin gibi hicbisey canim istemiyor sadece yemek icin yiyorum🤷🏻♀️..
Elifozmen33 Elifaydogan06 ben prilam kullaniyorum gunde 1 tane o kesiyor tum gun mide bulantimi tabi biraz bos kaldimi midem bulaniyor. Bilmem ki cocuk icin surekli aralikla yemesem aklima gelmez yemek yemek acikmiyorum ama ilerliyen aylarda nolur bilmem
Kaderyksl 11+4 ümm bende ekşici oldum tatlı aşığı ben yüzüne bile bakmiyorum artık😁😁😁 aklım ekşi erik te eşim aldı ama yetmiyor dalından koparıp koparıp yiyesim varr😁😁😁🤰🏼
Canan62 Biz bugün 10 haftalık olduk.ara ara kasık ve vajinada batma oluyor sizdede olan varmı yardımcı olursanız sevinirim