kasimannesi canım ben sürekli uçak ile seyahet ediyorum ilk aydan itibaren devamlı doktor izni ve kontrolüyle gittim çok şükür bsy olmadı 31+1 haftalığız şuan. Sadece geçen uçuşumda oğlum bir tekme attı bastım çığlığı yanımdaki adamın kolunu tırnaklamısım😂😂 bu tarz durumlara hazırlamam gerek artık kendimi 🤦🏻♀️😃🤰🏻💙