Ben şuanda 34+3 oldum kizlar şükür hem devlette hem ozele gittim.muaneler için doğumuda özelde insallah yapmaya karar verdim ozel olarak metrolife gidiyodum gulnur ciftci ye çok da memnunum ama kadir yamanida çok iyi söylediler dogum için karar veremedim sizlere sormak istedim