Durdane19 benim doktorda 35 te gel doğumuda konuşuruz dedi. 35 te gittim nst ye bağlandım şu an normal görünüyor 38 de bidaha gel bakalım dedi. Benim bebek hep aşşağıdaydı hiç değiştirmedi yerini hatta ne güzel kolay olur kanala girmedi dedim. Onla alakası yok canım sancıyla girer kanala dedi. Bakalım 38 de birşeyler belli olur heralde 😂😂