Durdane19 Meraba anneler 29 haftalık olduk geçen hafta gittiğim zaman 35 haftalıkken gel dediler bu durumu yaşayan varmı gittimde doğum şekli belirlenirmi sizce 🥰
Snmdnz Durdane19 banada oyle dedi canm doktorum 29ken gittim 35te cagirdi suan 33haftaligim 2 hafta sonra gidicem. Dogum seklide belli olur ozaman ben mecburi sezwryan olucam gidince gun vercek bana
Durdane19 Snmdnz Snmdnz inşallah hayırlısı olsun canım bende çok korkuyorum şuan bebiş ters duruyor sezaryan olsun istiyorum ama bakalım ne olacak
Darkgod Durdane19 bende 31+6 da gittim 36 da gel dedi düşün ama tabiki ben 34+4 de gideceğim o kadar uzun süre normal değil bana göre 🎈😍
Durdane19 Darkgod geneli öyle dıyor canımda ılgılenmıyolar bende o yuzden beklıycem hareketlerını takıp edıp🥰 korkuyorum çok aşırı sezaryan istiyorum
Darkgod Durdane19 vallaha bende korkuyorum bennim bebek 31 den soonra döndü normal doğum mu sezeryan mi bilmiyorum ama bünyeyle alakkli birazda ikisinde de hemen toparlananlar çok malum 🙄 33+5 olduk bizde 34+4 de giddecegim.bakalim ne diyecek
Nazanesila Sezeryan da anestezi doktoru bazı sorular soruyor ya hani o sezeryan anında mi oluyo bi kaç qun öncesimi acaba
Snmdnz Nazanesila 4 sene onceki dogumumda epidural olmustu bana oyle ekstra sorular sorulmadi canm sadece dogumu nasil istwdigim soruldu felan zaten ameliyat boyunca hep konustular benle
Nazanesila Snmdnz hani bi rahatsızlığın var mi falan filan ona qore narkoz veriliyomus o yuzden sordm
Durdane19 Snmdnz özeldemi oldu canım devlette nasıl ıstedıgıne daır soylenıyormu sezaryan ıstıyorum dıye
Snmdnz Durdane19 ozelde oldum canm benmki mecburi sezwryandi acilmam olmadi suyumda patlayinca sezeeyan oldu ameliyathanede sordular genel mi istersin epiduralmi diye ozaman canm