Zeyk ben ilk dogumumu eski devlette yapmıştım, Bi sıkıntıyla karşılaşmadım ebem cok iyiydi ama bu sehır hastanesinde dogumhaneler nasıl bilmiyorum cnım dogumdan sonraki odada kalmıştım tekli odalarda var ikili odalarda hangisi denk gelirse, ben tek kısılık odada 3 gun kalmıştım iyiydi yani